Klantenservice

Goedkopepaardendekens probeert om een zo hoog mogelijke kwaliteit te leveren voor een altijd scherpe prijs. Door vele factoren kan een aankoop tegenvallen. Dat proberen we zo goed mogelijk op te lossen, want klanttevredenheid staat bij ons hoog in het vaandel. Klanten geven ons niet voor niets een 9,4 op de onafhankelijke website van Webwinkelkeur. Heeft u toch een klacht? Dan is dit onze manier om dit op te lossen:

Klachten

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@goedkopepaardendekens.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.